סדנת תסריטאות

draftrishon.co.il

״פוליו עשו לי את את האתר שבדיוק רציתי, בלי פשרות, ובמחיר נעים לכיס.״

דניאלה, דראפט ראשון

בראשית היה דף נחיתה. והוא נשאר, ונשאר, כי האמת שהוא עשה את העבודה ומשך אליו מתעניינים בתסריטאות שרצו ללמוד איך כותבים תסריט. אבל הדף הזה התחיל למצות את עצמו וכבר לא יכולתי להסתכל עליו! ובעיקר, התבאסתי שמי שנכנס אליו לא יכול לראות את שאר הדברים שיש לי להציע - סדנת מתקדמים, עדכונים על הסדרה שלי והכי חשוב - עשרות המלצות של בוגרי הסדנה. אז, אה... לקח לי קצת זמן... ובסוף - עשיתי את זה. התקשרתי לאביתר מפוליו (ברור שבחרתי במסלול 'ראש שקט'). 

בגלל שאני בחורה טייפ A, חששתי שנתינת המושכות למישהו זר (אם כי נחמד לאללה כבר משיחת הטלפון הראשונה) תהיה טראומטית מבחינתי. אבל כבר בגרסה הראשונה שאביתר שלח לי, קלטתי שמדובר בפרפקציוניסט כמוני לפחות ואם לא יותר, שלא ינום ולא יישן (כפי שיוכח בהמשך) עד שהאתר יהיה לשביעות רצון שנינו.  

אז אחרי השיחה הראשונית, שלחתי לו את כל החומרים. את השיחה הבאה עם אביתר עשיתי דקה לפני ההמראה שלי לאיטליה, מה שגרם לנו לחכות עם ההשקה עד שאחזור. ואז, ישבנו במשרד ביתו, עד שעלה עשן לבן (מהאספרסו שהכין לי) והופ! נולד לי אתר מהמם ביופיו ובאופיו.

מה שהכי מגניב זה שהאתר של פוליו עובד כמו נוקיה, או אפל - בדיוק כמו שהמוח האנושי חושב. הפעולה הבאה שצריך לעשות היא ההגיונית ביותר והכפתור שעליו צריך ללחוץ הוא הנגיש ביותר. 

ואפרופו נגישות - אני חושבת שאביתר צריך לקבל את אות הנגיש הרגיש הלאומי. לכל שאלה - תשובה. לכל בקשה - פתרון. והכל עם חיוך ועם סבלנות אין קץ.  

מרגע ההשקה, כשפרסמתי בפייסבוק, קיבלתי באזז מטורף (שלצערי אני לא יכולה עכשיו להמשיך ולרומם בגלל המצב..) אבל ברגע שדברים יחזרו לשגרה אני משתוקקת כבר לבדוק איך זה יהיה לשווק את הסדנה הבאה שלי כשיש לי אתר דלוקס באמתחתי.

והמחיר - הכי פיירי פלוס. מסלול ה'ראש שקט' הוא בעצם הקמה ועיצוב של אתר, עבודה ששמעתי מחברים שיכולה לעלות הון תועפות לא כולל מע"מ. פוליו עשו לי את את האתר שבדיוק רציתי, בלי פשרות, ובמחיר נעים לכיס.  

אז עכשיו, חודשיים אחרי הפוסט בפייסבוק בו שאלתי אנשים איזה אתר כדאי להקים? אני כבר יודעת את התשובה ויכולה להמליץ לאחרים - אתר של מקצוענים עם נשמה שיעשו את העבודה בצוקה הטובה ביותר, ויהיו שם כשתצטרכי עזרה.

דראפט ראשון - ללמוד תסריטאות